Algemeen
Voor hoeveel personen is de Flecher Jaarkaart geldig?De Fletcher Jaarkaart is op basis van twee personen op een tweepersoonskamer. De Fletcher Jaarkaart is dan ook persoonsgebonden.
Kan ik in het hotel gebruik maken van alle faciliteiten?Als je gebruik wilt maken van de faciliteiten die het hotel te bieden heeft, dien je dit bij de reservering met het hotel te overleggen en te vragen naar de daarvoor geldende prijzen.
Wat zijn de prijzen van het ontbijt en diner?Dit verschilt per hotel. De prijzen van het ontbijt en diner staan bij het hotel op de reserveringswebsite vermeld.
Is de afname van het ontbijt en diner in het hotel verplicht?Ja. Als dit niet genuttigd wordt, worden het ontbijt en diner vooralsnog in rekening gebracht.
Zijn de prijzen op de website inclusief btw?Ja, alle prijzen op deze website zijn vermeld inclusief btw.
Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?Betalen kan in het hotel zelf of door middel van iDeal, PayPal, MasterCard, Visa, Bancontact/Mister Cash, Giropay of SOFORT.
Kan ik betalen met een buitenlands rekeningnummer?Het is mogelijk om met een buitenlands rekeningnummer te betalen. Je kunt kiezen voor een betaling met creditcard of PayPal. Heb je een Belgische rekening? Dan kan je gebruikmaken van Bancontact/Mister Cash. Heb je een Duitse rekening? Dan kan je gebruikmaken van Giropay of SOFORT.
Hoe werkt het?
Ik heb een Fletcher Jaarkaart. Hoe kan ik hiermee reserveren?Je reserveert eenvoudig en snel via de knop ‘Reserveer direct’ als je de reserveringswebsite opent. Je betaalt eventuele extra’s veilig via iDeal, PayPal, MasterCard, Visa, Bancontact/Mister Cash, Giropay of SOFORT.
- Ga naar de reserveringswebsite.
- Vul het unieke kaartnummer in, volg de instructies en maak jouw reservering.
- Print de reserveringsbevestiging en neem deze mee. Bij aankomst in het hotel overhandig je deze samen met de Fletcher Jaarkaart.
- Het ingevulde kaartnummer is onjuist, vul de code opnieuw in.
Waarschijnlijk heb je een typefout gemaakt of heb je per ongeluk een teken overgeslagen. Vul de code opnieuw in. - De Fletcher Jaarkaart is verlopen.
De geldigheidsperiode van je Fletcher Jaarkaart is verlopen, voor het verlengen van de Fletcher Jaarkaart kun je contact opnemen met de Servicedesk.
Heb je alle stappen doorlopen en alle gegevens goed ingevuld? Is het e-mailadres dat je hebt opgegeven correct? Het kan zijn dat de reserveringsbevestiging in je spambox terecht is gekomen. Heb je je spambox gecontroleerd en is het al langer dan 30 minuten dat je jouw reservering hebt gemaakt? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.
Kan ik mijn reservering annuleren of wijzigen?Het is niet mogelijk om de reservering te annuleren of wijzigen.
Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?Heb je nog vragen? Stel je vraag dan gerust aan een van onze medewerkers van de Servicedesk. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur te bereiken op telefoonnummer: +31 (0)85 27 39 707. Je kan natuurlijk ook een e-mail sturen naar info@fletcherjaarkaart.nl.
Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?Mocht er onverhoopt iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heb je tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. Je kan hiervoor gebruik maken van het e-mailadres gastensupport@fletcher.nl.
Praktische informatie
Kan ik mijn kinderen meenemen?Kinderen t/m 3 jaar verblijven gratis op de kamer. Een babybedje is telefonisch te reserveren bij het hotel waar je de reservering hebt geplaatst. De kosten hiervoor zijn €10 per nacht. In overleg met het hotel is het mogelijk een extra bed te reserveren. Per kamer kan indien mogelijk maximaal één bed voor een kind ouder dan 3 jaar worden bijgeplaatst. De kosten voor het extra bed bedraagt €20 per nacht, exclusief het verplichte ontbijt en diner. De prijzen van het ontbijt en diner verschillen per hotel en staan bij het hotel op de reserveringswebsite vermeld.
Kan ik een eenpersoonskamer reserveren?Dit is niet mogelijk. Het is wel mogelijk om een tweepersoonskamer te reserveren en hier met één persoon te overnachten.
Is het mogelijk om mijn huisdier mee te nemen?In een aantal hotels is het mogelijk om een huisdier mee te nemen. Informeer bij het gereserveerde hotel naar de mogelijkheden en de eventuele extra kosten.
Is het toegestaan op de hotelkamers te roken?Er mag niet gerookt worden op de hotelkamers.
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?Je kan bij alle hotels inchecken vanaf 15:00 uur.
Hoe laat moet ik uitchecken?Bij alle hotels is de uitchecktijd uiterlijk 11:00 uur.