Algemeen

Hoe lang kan ik met mijn e-ticket reserveren?

Het e-ticket dient binnen de geldigheidsperiode verzilverd te worden. Tot wanneer je met het e-ticket kan reserveren lees je in de actievoorwaarden.

Kan ik mijn e-ticket retourneren?

Het is niet mogelijk om je e-ticket te retourneren. Het e-ticket is niet inwisselbaar voor geld of anderszins en wordt onder geen enkele voorwaarde retour genomen.

Voor hoeveel personen is het e-ticket geldig?

Het e-ticket is standaard geldig voor twee personen, tenzij expliciet vermeld staat dat het e-ticket geldig is voor één persoon.

Wat zit er allemaal bij de prijs inbegrepen?

Er zijn verschillende acties en arrangementen. Op het e-ticket staat vermeld waar het e-ticket recht op geeft. Het kan voorkomen dat er extra kosten bijkomen wanneer je het e-ticket gaat verzilveren. Deze kosten staan vermeld in de actievoorwaarden en betaal je bij het maken van de reservering.

Zijn de prijzen op de website inclusief btw?

Ja, alle prijzen op deze website zijn vermeld inclusief btw.

Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?

Betalen kan door middel van iDeal, PayPal, MasterCard, Visa, Bancontact/Mister Cash, Giropay of SOFORT.

Kan ik betalen met een buitenlands rekeningnummer?

Het is mogelijk om met een buitenlands rekeningnummer te betalen. Je kunt kiezen voor een betaling met creditcard of PayPal. Heb je een Belgische rekening? Dan kan je gebruikmaken van Bancontact/Mister Cash. Heb je een Duitse rekening? Dan kan je gebruikmaken van Giropay of SOFORT.

Hoe ontvang ik de nieuwsbrief van Fletcher Hotels?

Wil je op de hoogte blijven van alle acties van Fletcher Hotels? Schrijf je dan direct in voor de Fletcher Nieuwsbrief en mis geen enkele actie.

Hoe werkt het?

Ik heb een e-ticket. Hoe kan ik hiermee reserveren?

Je reserveert eenvoudig en snel via de knop ‘Reserveer direct’ als je de reserveringswebsite opent. Je betaalt eventuele extra’s veilig via iDeal, PayPal, MasterCard, Visa, Bancontact/Mister Cash, Giropay of SOFORT.

  1. Ga naar de reserveringswebsite
  2. Vul de unieke e-ticketcode in, volg de instructies en maak jouw reservering
  3. Print de reserveringsbevestiging en neem deze mee. Bij aankomst overhandig je deze samen met jouw e-ticket

Ik krijg een foutmelding te zien bij het verzilveren van mijn e-ticketcode. Wat nu?

  1. De ingevulde e-ticketcode is onjuist, vul de code opnieuw in
    Waarschijnlijk heb je een typefout gemaakt of heb je per ongeluk een teken overgeslagen. Vul de code opnieuw in.
  2. De e-ticketcode is al verzilverd
    Er is al een reservering met jouw e-ticket gemaakt. Is het e-mailadres correct? Na het maken van je reservering ontvang je binnen 30 minuten een reserveringsbevestiging op het door jou ingevulde e-mailadres. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spambox. Met de e-ticketcode kan je één reservering maken.
  3. De e-ticketcode is verlopen
    De geldigheidsperiode van je e-ticket is verlopen en het is niet mogelijk om deze te verlengen. Het aankoopbedrag van het e-ticket wordt niet geretourneerd bij het verlopen van de geldigheid.

Mijn e-ticket is verlopen. Kan ik het e-ticket verlengen?

Het is niet mogelijk om je e-ticket te verlengen. Het aankoopbedrag van het e-ticket wordt niet geretourneerd bij het verlopen van de geldigheid.

Ik heb een reservering gemaakt, maar ik heb nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat nu?

Heb je alle stappen doorlopen en alle gegevens goed ingevuld? Is het e-mailadres dat je hebt opgegeven correct? Het kan zijn dat de reserveringsbevestiging in je spambox terecht is gekomen. Heb je je spambox gecontroleerd en is het al langer dan 30 minuten dat je jouw reservering hebt gemaakt? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.

Kan ik mijn reservering annuleren of wijzigen?

Het is niet mogelijk om de reservering te annuleren of wijzigen. In geval van no-show of annulering van de gemaakte reservering verliest het e-ticket zijn waarde.

Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?

Lukt het niet om een e-ticket te bestellen of heb je nog vragen? Stel je vraag dan gerust aan een van onze receptiemedewerkers. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer: +31 (0)347 - 750 430 te bereiken. Je kan natuurlijk ook een e-mail sturen naar receptie@fletcher.nl

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Mocht er onverhoopt iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heb je tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. Je kan hiervoor gebruik maken van het e-mailadres gastensupport@fletcher.nl

Praktische informatie

Kan ik mijn kinderen meenemen?

Kinderen t/m 3 jaar verblijven gratis op de kamer. Een babybedje is telefonisch te reserveren bij het hotel waar je de reservering hebt geplaatst. De kosten hiervoor zijn €10 per nacht.

In overleg met het hotel is het mogelijk een extra bed te reserveren. Per kamer kan indien mogelijk maximaal één bed voor een kind ouder dan 3 jaar worden bijgeplaatst. De kosten hiervan zijn €25 per nacht. Een extra bed is telefonisch te reserveren bij het hotel waar je de reservering hebt geplaatst.

Kan ik een eenpersoonskamer reserveren?

Dit is niet mogelijk. Het is wel mogelijk om een tweepersoonskamer te reserveren en hier met één persoon te overnachten.

Is het mogelijk om mijn huisdier mee te nemen?

In een aantal hotels is het mogelijk om een huisdier mee te nemen. Informeer bij het gereserveerde hotel naar de mogelijkheden en de eventuele extra kosten.

Is het toegestaan op de hotelkamers te roken?

Er mag niet gerookt worden op de hotelkamers.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Je kan bij alle hotels inchecken vanaf 15:00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?

Bij alle hotels is de uitchecktijd uiterlijk 11:00 uur.